torsdag 21 juli 2011

Picknick...

...i det gröna på Långholmen! Det hade jag och några av bloggsystrarna igår. Det var fint väder, till skillnad från idag, och vi njöt av både mat och varandras sällskap. Eller...jag kanske inte ska prata för de andra, jag njöt av deras sällskap! Vi fick också oväntat sällskap av en liten kanin som bestämde sig för att gräva ett nytt bo inte långt ifrån våra fikafiltar :) Jag har aldrig sett en vild kanin så fullständigt orädd för människor och Loba fick till och med nästan klappa den. Vi åt gott och pratade om vad som hände i våra liv. Det var både allvarligt prat och många goda skratt. Precis som det ska vara när man träffas och har det bra! Tack girls för att ni alltid får mig att må så bra!

Idag har jag bara lallat runt här i huset och inte gjort så mycket mer än att vattna blommorna, inomhus. Igår och i förrgår var det desto mer fart i giraffbenen då jag både fixade i boden och hela trädgården plus att jag var och slängde en massa skräp på återvinningscentralen. Så därför har jag inget dåligt samvete för min otroligt slappa dag!

Vill avslutningsvis bjussa på en bild som maken har gjort av mig och Bubbas :)



KRAM

9 kommentarer:

  1. Snygging!!! Tack själv för en härlig picknick!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är jag snygg :):) Kul att ha en egen South Park-figur :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Haha, vilken pudding!
    Tack själv, för en mysig picnic och underbara samtal. Jag tror nog att jag måste hoja förbi och titta till den lille vännens bygge om några dagar.

    SvaraRadera
  4. Hihi, vilken söt bild =)! Och vad fin han är som gör en sån.

    Trevligt att ni hade det mysigt igår. Jag blev tillfrågad, men kunde tyvärr inte eftersom jag var på annat håll, men det hade varit oerhört mysigt att träffa dig.
    Nästa gång...=).

    Hoppas du får en bra fredag.
    kramar

    SvaraRadera
  5. Va skönt att träffa vänner som är i samma situation! Att vara med vänner som verkligen förstår vad man går igenom!
    Ha en trevlig helg!
    kram

    SvaraRadera
  6. Snyggo! Gu vad snygg du é! Fantastisk bild!
    Tänk att ha en egen South Park figur!

    Kul med picknick, hoppas ni hade riktigt fint väder!

    kram

    SvaraRadera
  7. Loba: Tack :) Vad roligt om du cyklar förbi och kollar hur det går för den lille! Uppdatera gärna :)

    Luiza: Ja, vi hade en mycket bra dag! Synd att du inte kunde vara med, men det kommer fler tillfällen och du är så välkommen! Ska bli kul att få se dig live :)

    Liv: Det är verkligen underbart att träffa tjejerna! Hela mitt liv har blivit bättre och lättare sedan jag började blogga för ett halvår sedan. Detta var min tredje träff och det är så skönt att få lätta sitt hjärta och höra andras berättelser och erfarenheter! I mer än 3.5 år kände jag mig helt ensam, men inte nu längre och det är så skönt!

    Du fattas mig: Tack! :) Det var riktigt kul när han kom hem och visade den :) Picknicken var toppen och vädergudarna på vår sida :)

    Trevlig helg flickor och massor med kramar till er!

    SvaraRadera
  8. Tack själv för picknick, det var jättetrevligt!
    Kram

    SvaraRadera