tisdag 12 juli 2011

Cyberskugga

Jag har varit borta så otrooooligt länge, alldeles för länge, längre än vad jag hade räknat med! Det har säkert hänt tusen olika saker i era liv som jag inte har en aning om. Konstigt och frustrerande efter att i flera månader uppdaterat mig på era liv, ibland flera gånger om dagen. När jag nu är återinstallerad i vardagsrummets beiga soffa ska jag ta mig i kragen och titta in i era världar igen :)

Om ni minns mig efter all denna tid, så kanske ni kommer ihåg att jag gav mig av till sydligare breddgrader, nämligen Spanien och Puerto Banus. Där vilade maken och jag upp oss i två veckor med sol, salta bad och ett och annat bergsäventyr. I början av resan fick vi även glädjande besked. Vid hemkomsten övergick glädjen i besvikelse. Mer om allt detta senare.

Jag mer eller mindre vände i dörren med mina resväskor, men hann i alla fall byta innehåll, innan jag tog tåget ner till mamsen, pappsen och resten av släkt och vänner down south. Detta betydde ytterligare en vecka i cyberskuggan då datorn varken var med i Spanien eller i Växjö.

But now I´m back :)

Sov gott alla, vi ses imorgon!
KRAM

11 kommentarer:

  1. Här är du!! Jag har saknat dig! Välkommen tillbaka!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Välkommen hem! Hoppas att du haft det riktigt bra både i Spanien och Wexiö och att du får en fortsatt skön ledighet! ;-))

    Kram

    SvaraRadera
  3. Härligt och varmt välkommen tebax! Du har varit saknad! :o)

    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Hoppas ni hade en skön semester. Välkommen hem.kram

    SvaraRadera
  5. Välkommen tillbaka. Hoppas du känner att du hunnit vila upp dig.

    SvaraRadera
  6. Saknat dig! Välkommen hem!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Tack alla fina tjejer som gör att jag känner mig så välkommen tillbaka! :) Jag har haft en bra semester och det hoppas jag att ni har haft också...eller att ni får!

    Kram

    SvaraRadera
  8. Vad roligt att du är tillbaka! Har kollat din blogg så gott som dagligen sedan du for iväg, och sedan då du faktiskt kommer tillbaka befinner jag själv mig på resande fot! Typiskt, men nu är också jag tillbaka :)

    SvaraRadera
  9. Veronica: Välkommen tillbaka, kul att se dig igen! :)

    Kram

    SvaraRadera