onsdag 13 juli 2011

Frust som i frustrerande

En sak som jag inte har saknat och som jag inte gillar är att blogger strulatr så mycket! När jag började min blogg funkade allt tipp topp, men efter den där dagen när man inte alls kom in har det då och då strulat. Det som nu strular för mig är att texten i mitt förra inlägg har ett helt annat typsnitt än vad jag vill ha och det går inte på något sätt att ändra!! Det andra problemet är att när jag går till bloggsidan står det i högra hörnet att jag är utloggad vilket innebär att jag inte kan kommentera mina egna inlägg mer än som anonym, frust! Hoppas att det löser sig snart!

Nu ska jag heja fram damlandslaget till VM-final, heja!!

Kram

2 kommentarer:

  1. Ang. att lägga kommentar fick jag bra tips häromveckan. När du loggar in kryssa inte rutan "håll mig inloggad", låt den vara tom, då går det att kommentera både hos dig själv och andra med ditt eget namn.

    SvaraRadera
  2. TUSEN TACK!!! Nu är det fixat :)

    KRAM!

    SvaraRadera