fredag 30 september 2011

Beslut fattat

Tack för alla Beslutet är fattat. Det blir ingen mer operation den närmaste tiden. Läkarna var överens om att jag inte skulle gå igenom två behandlingar samtidigt. Jag fick välja och så klart prioriterar jag ÄD:n och skjuter hjärtingreppet på obestämd framtid. Typiskt är det att det inte blev avklarat, men nu lägger jag den besvikelsen bakom mig och blickar framåt.

Jag har börjar spreja Synarela. Ska ner i klimakteriet igen. Jag brukar inte får jobbiga symptom, men vi får se om jag har samma tur denna gång. Nu är det igång, men när det är dagen D är en hemlighet.

Trevlig helg!
KRAM

6 kommentarer:

  1. Hoppas verkligen att du slipper några biverkningar! Du har mina tummar för kommande ÄD!!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack, jag hoppas på lite tur nu!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Nu hoppas vi på att all otur du haft hittills istället kommer bli till tur på din kommande ÄD. Jag håller mina tummar för att det ska gå bra!

    kram

    SvaraRadera
  4. HURRA!!! Nu jäklar ska här göras bebis - följer dig snart jag också :)
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Lycka till och stressa inte!

    Stor kram

    SvaraRadera
  6. Men herregud, bloggerstrul är bara förnamnet. Min länk till din sida har inte uppdaterats på länge så jag har trott att du bara bloggpausat ett tag. Osmarta jag har inte heller kollat efter... Alltid lär man sig något ;)
    Helt rätt att börja spraya men så synd att operationerna inte lyckats :( Och håll datumet hemligt för denna gång ska det gå vägen. Punkt.
    Kram!

    SvaraRadera