söndag 16 juni 2013

Ruvdag 4

Förkylningen har gått över i en bihåleinflammation på vänster sidan. Det var väntat, den infinner sig alltid när jag får en förkylning. Hur liten den än är. Så nu blir det till att ligga på en sida så att skiten kommer ut!

För ett par veckor sedan såg jag och maken två program från Vetenskapensvärld. De handlade om träning och mat, hur man kan förbättra sina världen och gå ner i vikt med enbart tre minuters intensivträning på motionscykel i veckan och genom att fasta två dagar i veckan. Detta ska vi nu testa, eller i alla fall maken, så nu monterar han en nyinköpt träningscykel här i vardagsrummet.  Håller tummarna för att rönen som framkom verkligen stämmer :)

Idag har magen varit lite jobbig. Jag har känt av den hela dagen, som en molande värk och ibland har jag haft som kramp på vänster sida ner mot ljumsken. Med tanke på alla tidigare skensymptom som jag känt av vid andra försök, inte minst sist, så har jag väl inga större förhoppningar om att det är på riktigt den här gången heller - men hoppas det gör jag, annars skulle jag ljuga!!

Ha en bra kväll!
KRAM
Charlotte

2 kommentarer:

  1. Hej jag har följt dej en tid och hoppas verkligen att det ska gå bra nu! Håller tummarna hårt!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, snälla du!! Kul att du skriver och hoppas för vår skull!! :)

      Kram!

      Radera