torsdag 20 juni 2013

Ruvdag 8

Här går dagarna lite lugnt framåt. Inget speciellt har hänt mer än att brösten fortfarande är oömma och att jag kanske har lite mer mensvärk. Det är dag 25 i min cykel och om normalcykeln nuförtiden ska hållas borde mensen komma imorgon. Men med erfarenhet vet jag att det aldrig stämmer under behandling. Förra gången när vi också gjorde en insättning i normal cykel trodde jag inte att den skulle påverkas, men oj vad jag blev lurad!! Nu vet jag att progesteronet definitivt strular till det och att mensen förmodligen inte kommer förrän jag slutar med dem.

Strax tar maken och jag vårt pick och pack och åker norrut, till hans föräldrar. Där ska vi vara hela midsommarhelgen. Det betyder att det förmodligen inte blir mer bloggande här förrän på söndag.

Jag önskar er nu en riktigt härlig midsommar!!!

Kramar!

3 kommentarer:

  1. Ha en skön midsommar! Jag önskar er allt gott!

    SvaraRadera
  2. Trevlig midsommar önskar jag dig också! Och du har mina lyckönskningar, alltid! Kram!

    SvaraRadera
  3. Ha en fantastisk midsommar!!

    Jag håller tummar och önskar allt gott
    Kram
    Jagvilljagkan

    SvaraRadera