onsdag 19 juni 2013

Ruvdag 7

Jag har faktiskt varit väldigt lugn den här ruvningsomgången. Har inte tänkt på det alls lika myket som jag brukar. Har inte känt efter så mycket. Har inte googlat en massa. Jag har helt enkelt varit cool! :)

Men...

brösten är inte alls ömma längre. Jag har inte känt av magen någonting idag. Så jag vet inte hur det slutar. Rent statistiskt följer min kropp det mönster den alltid gjort och det vet vi ju hur det brukar sluta. Men jag ger inte upp hoppet än, för den här gången är jag...

cool :)

Kramar!

6 kommentarer:

  1. Håller tummarna för dig! Nu måste det vara er tur!

    SvaraRadera
  2. Tusen tack, snälla du! Vill verkligen att det ska vara vår tur!!

    SvaraRadera
  3. Stay cool! ;)
    Försök att inte leta symptom. (Lättare sagt än gjort, jag vet)
    Jag har inte känt av något! Inga ömma bröst, inget illamående, ingenting! Men det behöver inte betyda något negativt. :)
    Jag känner på mig att det är er tur nu.

    Önskar er en fin och trevlig midsommar!
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Hey, I´m cool :)
    ...och jag har aldrig letat så lite efter symptom som nu :) Känns bra!

    En fråga: när du blev gravid hade du då ömma bröst till en början, från ägglossning och ca 1-1,5 vecka framåt, och det gick över när det närmade sig mens eller var de inte ömma alls den cykeln?

    Ha en härlig midsommar du med!!
    KRAM!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har nog aldrig "lidit" av ömma bröst. Inte vad jag minns i alla fall. :)

      Kramar

      Radera
  5. Önskar dej lycka och det som du önskar!!

    SvaraRadera