måndag 26 november 2012

Det blev som jag befarade...

Då blev det som jag befarade...

Ultraljudet visade att min slemhinna i stort sett inte hade utvecklats alls. Den hade inte blivit det minsta bullig eller fluffig. Hormondosen var PÅ TOK för låg och läkaren som undersökte mig kunde inte förstå hur de hade tänkt när de gav mig ordinationen. Med tanke på att jag tidigare gånger legat på mellan 225 och 300 enheter Gonal-F, kan kanske de flesta räkna ut att 75 inte räcker lång väg.

Så, nu är jag i ofas. Donatorn kommer att behöva plockas när jag inte är redo att ta emot. Suck. Äggen kommer att frysas. Vi får se om något överlever, eller om det blir som i min mardröm...

10 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jag håller med! Men det är inte kört än :) (herregud vad positiv jag är den här gången :)

      KRAM!

      Radera
  2. Så tråkigt! Klantigt av Huddinge. Håller tummarna för att ni ska få många ägg och att de klarar sig.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är tråkigt! Tur att Huddinge nu gör allt de kan för att det ska bli bra igen. Fortsätt gärna att hålla de där tummarna!

      Kram!

      Radera
  3. Ibland tycker man att de inte fattar nånting, och när man ifrågasätter och undrar så får man bara förvånade svar tillbaka...

    Men då håller vi tummar och tår lite längre fram istället!! Jag känner bra inför den här gången...

    KRAM!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, med tanke på vilka doser jag haft tidigare borde de väl ha insett att det inte skulle funka, men men...

      Det känns toppen att du har en bra känsla för oss och det här försöket. Det har jag också :) Hoppas det stämmer!

      Kram!

      Radera
    2. Jajemän!! Och nu fortsätter jag att hålla mina tummar för er.... :)

      Kram!

      Radera
  4. Svar
    1. Ja, det är lite skit, men nu kan det bara bli bättre :)

      Kram!

      Radera